Wednesday, March 23, 2011

3rd day i'm in sendayan :)

dear blog :),

haha. pg td aku bgon t'kejut giler! guess what? . hahaha . mmg gelak lah aku . aku mimpi boyfie aku dtg kolej aku . hahaha. then tetibe aku excited giler, aku lari2 *ala2 cite hindustan tu kn kn. aku peluk dye.. weh rindu giler kot. bhahaha . tenga gosok gigi dlm toilet pon aku ley gelak lg. ta sangke boley mimpi cm tuh . ok stop cite pasal bnde y ta mungkin jd :) chill *kecewa giler!

hahah then agak lame jugak lah aku bersiap kn, mmg pg2 aku y paling lambat lah even aku paling awal bgun mdy pon. mmg at the end aku y lambat. bhahaha*so dikesempatan ini aku susun sepuluh jari nk minx maaf and say thanx kt ouzmate aku y setia menunggu ku, even aku tau dyeorg bosan muak giler tggu aku kn kn :)
emmm.. then mula lah perjalanan kami ke kedai nasi lemak blakang rumah ktorg ney . beli nasi lemak
 RM 1.20 je.. sedap2 ..hehe . beli bungkus je, then dduk kt kedai mamak order air suam. hahaha. bagus kn kn :). nyammnyummnyamnyummm. da habis mkn. along pon dtg ngn mdam*along tu org y slalu ambik n hanta ktorg g klinik desa tau . hehe. so hari ney our 1st time go home visit . hahah . cuak giler, boleh pulak madam nk wt running assessment. aishh. mmg bedebor parok lah. haha. then ktorg harap sangat lah dpt g rumah org aslil. but harapan hanya tinggal harapan. ecehh ecehh.poyos lah! madam masuk van btw ktorg hari ney tade g rumah org asli . chooiii! punah harapan laa !huhu .
then ktorg gerak ke rumah patient seterusnya . dup dap dup dap , masuk je rumah dye. giler comey baby dye. gegurl pulak tuh . aishh.. mok teringin nak ade ank lah! :)bhahahaa
then selesai lah running assessment aku .bhaahhahaha . ok dah tu jek nk cite... hehehe .

         byee~ imysm b =.='

No comments:

Post a Comment